Amb nens Lleida

La Torre de Capdella-Montrós

Caminant per la Vall Fosca

Passejada per l’antic camí que feien servir els habitants de la vall per desplaçar-se d’una població a l’altra

Dades de la ruta

Situació: Des del poble de Senterada (N-260), agafarem la L-530 que ens portarà fins a la Torre de Capdella.
Dificultat: Fàcil.
Durada de la sortida: 2 hores
Distància total: 6,4 km
Ascens acumulat: 189 m
Ruta en wikiloc: Les rutes d’Editorial Piolet, gràcies al nostre compte org,  són navegables sense necessitat d’adquirir wikiloc premium.

La ruta

Sortim de la Torre de Capdella per un camí ombrejat que ens portarà en pujada cap al serrat de les Espones

En uns 30′ arribarem al capdamunt del serrat, a sota d’una torre elèctrica i després de contemplar les vistes, començarem a baixar al barranc de les Espones. Allà trobarem un bonic salt d’aigua que creuarem per un pont.

Continuarem, tot pujant, fins a arribar a una zona oberta, lo Tossalet. Només ens quedarà seguir el camí vorejat per un mur de pedra seca per arribar al nostre destí: Mont-rós.

La tornada la farem pel mateix camí.

Recordeu que els nostres mapes els trobareu en paper i formats digitals a la nostra botiga.